3 RADY jak fotit mobilem

19.04.2018

Také vás vždy zajímalo, jak pořídit krásné fotografie či momentky pouze s mobilním telefonem? Máme pro vás 3 nejdůležitější rady.

1. TIP: Vždy použijte aplikaci

Vzhledem k rozhraním fotoaparátu zabudovaném ve vašem telefonu, nesmíte očekávat výsledky, které budou konkurovat zrcadlovkám. Můžete tomu alespoň trochu pomoct díky aplikacím, které dokáží vcelku rychle a kvalitně vylepšit fotku nebo již pomoci při samotném focení, například úpravou ISO (citlivost senzoru, jednoduše řečeno). Přijde vám fotka nudná, ale nemůžete ji už znovu vyfotit v lepším světle, protože se pokazilo počasí? Vyzkoušejte aplikaci jménem VSCO, kterou stáhnete u Apple v Appstore a u Androidu v Obchod Play. Používám tuto aplikaci již několik let a vzhledem k neustálému vývoji zlehka zvládne z fádního snímku udělat šťavnatý příspěvek na Facebook nebo Instagram, který se prostě bude líbit. Pro samotné zachycení snímku v co možná nejlepší kvalitě vyzkoušejte aplikaci Musecam, která je kompatibilní pro iOS i Android. Nabízí široké rozhraní, se kterým jednoduše zkrotíte váš mobilní fotoaparát pokud je fotka příliš tmavá nebo chcete fotit nerozmazané, kvalitní záběry vašeho domácího mazlíčka, který běhá jako ztřeštěný.

2. TIP: Kupte si čočku na mobil

Chcete obratně fotit kvalitní fotky, ale nechcete neustále u sebe nosit fotoaparát? Pořiďte si čočku na mobil, která hravě pokryje vaše požadavky. Skvělý typ, který především sníží vaše náklady oproti samotné koupi fotoaparátu, je čočka Aukey PL-WD01 Lens, která je kompatibilní se všemi chytrými telefony a dokonce i s aplikacemi pro focení. Je to ideální společník na cestách a v porovnání cena / výkon uděláte nejlepší možné rozhodnutí. Objektiv nabízí až 110° širokoúhlé snímky, které si snadno poradí například se skupinovou fotografií nebo snímkem na rozlehlé údolí. Naopak pokud milujete detailní záběry včeličky opylující květ rostliny, využijete pomoc od zkušeného pomocníka jménem Aukey PL-BL02 Lens, který vám dokonce až trojnásobně přiblíží daný moment. Mezi klíčové vlastnosti těchto pomůcek patří miniaturní rozměry, které znovu oceníte při cestování.

3. TIP: Vyberte si mobil s nejlepšími předpoklady

Nejlepším předpokladem pro dokonalé pořizování snímků je telefon samotný. Vybírat telefon v dnešní době je velice obtížné vzhledem k široké nabídce. Základním kritériem je zajisté cena a vaše očekávání od tohoto zařízení. Bohužel, jako v každém odvětví, se všechno odvíjí od ceny. Můžete si koupit smartphone do 3 tisíc, který zvládne udělat uspokojivou fotku pro neprofesionální fotografy, ale pokud se chcete posunout o úroveň výš a dopřávat si porci kvalitních fotek, které budou vypadat dokonale i po následném prohlížení na větších obrazovkách, budete muset zainvestovat o trochu více. Zlatým středem je smartphone Huawei P Smart vybavený 13 Mpx duálním fotoaparátem, který díky jeho kvalitnímu zpracování zvládne náročnější požadavky svých uživatelů. Když k tomu dokoupíte čočku, o které jsme se bavili v předchozím odstavci, budete vybaveni velmi účinnou zbraní za velmi příznivou cenu. Dražší telefony jsou většinou vybaveny jinými součástkami, které nejsou až tak důležité pro zálibu ve focení.


ZDE NAJDETE SLEVOVÝ KUPÓN DO ESHOPU ALZA.CZ V HODNOTĚ 100 KČ!